Samsung BRB26715EWW/EF wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BRB26715EWW/EF wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AnneS 25-08-2022

Fijne koelkast

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF wit

Hele fijne koelkast. In het begin maakte hij wat veel herrie, maar dat is nu niet meer (of ik ben eraan gewend en hoor het niet meer). Hij koelt perfect. Nadeel is dat hij bij ons in de hoek staat en de deur 90% open kan. Dan krijg je de groentenbak er lastig uit. Er zitten veel rekjes bij voor de indeling - zoveel dat ik er een uitgelaten heb omdat je er anders geen hogere dingen in kunt zetten. We hebben hem nu een half jaar en ben er nog steeds blij mee.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Mooie vormgeving

p**************@g******** 19-05-2022

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF wit

heb hem net gekocht hopelijk werkt hij goed Beetje problemen tijdens de installatie, omdat er heel weinig marge is voor installatie voor deuren of andere spelingen. Bovenste deel van de koelkast paste zelfs niet omdat er niet genoeg vrije ruimte is

Anne S. 07-05-2022

Degelijk en ruim

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF wit

Hij is nog maar net geïnstalleerd, maar ben er erg blij mee. Het ziet er allemaal stevig en degelijk uit. Heb er een glazen plank en twee kleine rekjes voor in de deur uit gelaten zodat er wat meer ruimte is voor grotere producten. Op papier had deze een iets kleiner inhoud dan mijn oude koelkast, maar dat lijkt helemaal niet zo. Je kunt er een hoop in kwijt.

Pluspunten

• Ruim
  • Degelijk gebouwd

m*************@g******** 23-02-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Samsung BRB26715EWW/EF wit

Gekocht ter vervanging van 26 jaar oude (!) Zanussi koelvriesinbouw combinatie. Nu 1 week in gebruik. Bevalt goed.
Pluspunten:
1. Diepvries en koelkast apart instelbaar met regelbare temperatuur in graden
2. Vakantiestand koelgedeelte
3. In vergelijking met oude Zanussi minder lawaaiig
Minpunt:
1. Slechts 2 diepvriesladen (Zanussi had er 3), waardoor netto minder vriesruimte

Pluspunten

• Aparte regeling koelkast en vriesgedeelte
  • Temperatuur in graden instelbaar
  • Vakantie instelling

Minpunten

• Beperkte vriescapaciteit (slechts 2 laden)
  • Onderste vrieslade slechts ten dele uitschuifbaar